Obroża elektryczna, elektryczny pastuch, obroża antyszczekowa - gdzie i jak kupić dla swojego psa.



POMOCNIK

Przede wszystkim pamiętaj, że w przypadku jakichkolwiek pytań masz do dyspozycji naszą infolinię 0801 003 194 lub 022 374 07 60 gdzie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości z realizacją zakupu zawsze postaramy się pomóc.
 
Czy muszę się rejestrować w sklepie ?
 
System sklepu nie wymaga zakładania konta i rejestracji. Jeśli zdecydujesz się jednak zarejestrować w sklepie zyskasz dodatkową możliwość późniejszego śledzenia losów swojego zamówienia.
 
Jak zapłacić za towar ?
 
Najwygodniejszą formą zapłaty jest wysyłka za pobraniem. Kwotę należności uiścisz bezpośrednio u kuriera, który dostarczy przesyłkę. Możesz również zapłacić przelewem lub poprzez system płatności elektronicznych. O dokonanie wyboru system poprosi Cię po przejściu do kasy w trakcie finalizacji zmówienia.
 
Ile będę czekał na zamówione produkty ?
 
Czas to pieniądz – my nie czekamy z wysyłkami. Jeżeli status danego produktu wyświetlony na stronie w momencie składania zamówienia został opisany jako „Dostępny” wysyłkę postaramy się zrealizować niemal natychmiast. Zamówienia za pobraniem wysyłamy każdego dnia o godz. 11.30. Jeśli wybrałeś płatność na konto sprawdzimy czy Twoja wpłata została już zaksięgowana – jeśli wpłynie do nas do godz. 11.00 w dniu roboczym, przesyłkę będziemy starali się wysłać tego samego dnia. Wysyłki elektroniki dla psów realizujemy szybką pocztą kurierską DPD (dawniej Masterlink) lub pocztą kurierską K-EX. Zamówione produkty powinny być u Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. Produkty mniej wartościowe wysyłamy również Pocztą Polską – priorytetem. Wysyłki pocztowe wychodzą od nas co 2 dni.
 
Czy mogę podać inny adres dostawy ?
 
Oczywiście. W trakcie realizacji zamówienia podaj w danych osobowych Twoje właściwe dane, a w polu na uwagi wpisz dodatkowe dane odnośnie miejsca dostarczenia przesyłki. Jeśli potrzebujesz fakturę podaj pełne dane firmy w trakcie realizacji zamówienia – w przeciwnym wypadku otrzymasz od nas paragon.
 
Asysta w sklepie EasyPet.pl !
 
Wybierz interesujący Cię produkt. Nawigację powinien ułatwić lewy panel gdzie w Menu o nazwie Produkty umieściliśmy najczęściej odwiedzane kategorie. Jeśli któryś produkt zainteresuje Cię kliknij jego obrazek lub ikonkę Informacji umieszczoną po prawej stronie produktu. Otworzy się pole danego produktu wraz z jego pełnym opisem. Pod obrazkiem produktu w środkowej kolumnie pokażą się cyfry 1 2 … Kliknięcie w którąś z nich przejdzie do kolejnej fotki danego produktu. Jeśli chcesz ją zobaczyć w powiększeniu kliknij na interesujący cię obrazek. Po dokonaniu wyboru produktu kliknij ikonkę Kup Teraz. System przeniesie Cię do koszyka z wybranymi produktami w którym możesz sprawdzić co znajduje się aktualnie w zamówieniu i ewentualnie je skorygować. Jeśli posiadasz kupon rabatowy wpisz go w odpowiednim miejscu i naciśnij przycisk Sprawdź aby system obliczył Twój rabat. Następnie wciśnij przycisk Do kasy gdzie podasz nam dane do wysyłki i wybierzesz sposób płatności. Po prawidłowym wypełnień pól system przyjmie zamówienia i wyśle do Ciebie maila z potwierdzeniem zamówienia. Po otrzymaniu maila i jego sprawdzeniu kliknij odpowiedni link w mailu co potwierdzi poprawność złożonego zamówienia i da nam sygnał do przygotowywania przesyłki.   
 
Co więcej ?
 
Pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia dzwoń do naszego konsultanta.

DogtraEasyPetEasyPet DoorsInnotekNum'axesPetSafe